Pages

Saturday, March 17, 2012

thanks my l0ve...^_~

.....بسم الله الرحن الرحيم

suka lagu ni...(^_^)
tapi untuk entry kali ni saya bukan nak tulis pasal sejarah silam lagu ni
0r what s0 ever...hehe
untuk entry kali ni saya nak tulis pasal 
se0rang r0ckers yg langsung xminat lagu jiwang2 ni,
tiba2 je dia belajar lagu ni slps saya p0st kat wall facebo0k....

pada mulanya saya xtahu 
n dia berniat nk sembunyikannya drpd saya...
nasib baik dia terkant0i sendiri
tak sangka la plak dia sanggup buat macam ni...

agak2nya apa yang kita rasa bila s0me0ne buat macam tu untuk kita?
tambah2 lagi kalau dia 
se0rang yang amat penting dalam hidup kita..
mesti la kita hepi n rasa amat dihargai kan3..???
hehehee....
sama la dengan saya...
hari ni tergerak hati nak tulis entry ni sebab
pagi2 lagi dia dah nyanyi lagu ni khas buatku....
"terima kasih sayang..."
<(^_^)>

No comments:

Post a Comment